My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

MARCH Favorites


Krásné úterý! Jak jste začali nový měsíc? Ti z vás, co mě sleduji na instagramu (tady) už asi ví, že já moc dobře ne. V pátek jsem dostala antibiotika na 10 dní! :(, což mi připadá jako neskutečná věčnost. Teď to bude ještě horší, protože už se cítím víceméně zdravě, ale stále musím být v klidu a brát prášky, achjo. 
Jelikož březen už je fuč, rozohdla jsem se s vámi sdílet pár svých oblíbených produktů, protože si myslím, že takových tipů není nikdy dost. 
Tak pojďme na to... 
HAIR
Čím jsou mé vlasy delší, tím víc bojuji s tím, jak do nich dostat nějaký objem. Teď v březnu jsem si vzpomněla na šampon BIG z LUSH, na který jsem na chvilku zanevřela, protože jsem ho používala jako svůj hlavní šampon a tak mi vlasy i pokožku hlavy moc vysušoval. Teď ho používám tak jednou týdně na střídačku s mým běžným šamponem od Loreal a jsem moc spoko. Rozohdně mi do vlasů dostane objemu víc než jakýkoliv jiný šampon.
Ale i tak by se mi hodily nějaké tipy, jak vlasy trošku nadzvednout, tak jestli nějaké máte sem s nimi, prosím! 
BEAUTY
Moje pleť teď po zimě trošku blázní, takže jsem se rozhodla zainvestovat trochu víc do péče a pořídila si tento peeling od Caudalie a zatím jsem nadšená, pleť je po každém použití sametovější a výrazně prozářenější. 
FASHION
Tento přívěšek jsem dostala od přítele k výročí, jelikož v Praze ale nemám Pandora náramek, dala jsem si ho na řetízek na krk a od té doby jsem jej nesundala. Popravdě ani nevím, jestli si ho na náramek přendám, uvidíme :-)
BOOKS
Dlouho mi chyběla nějaká motivace ke čtení, až když jsem jednou na Instagramu narazila na tuto knížku, kterou jsem si chtěla přečíst už pár let zpátky, trochu nadšení do čtení se mi vrátilo. Knížku jsem přelouskala do týdne a hned si běžela koupit i druhý díl. Ten první doporučuji přečíst rozhodně všem, opravdu stojí za to a hned jsem něco praktikovala. Ten druhý jsem už ale ani nedočtla, možná se k němu někdy v budoucnu vrátím, ale v tuto chvíli mi přijde, že jen opakuje myšlenky prvního dílu.
FOOD
V březnu jsem se vrátila ke svým milovaným kokosovým kaším. Jsou rychlé, snadné, zasytí a pro mě tak nejideálnějším jídlem pro hektický den.
WHAT HAPPENED
A z věcí, co se udály, musím zmínit hned dvě. První je naše roční výročí, které jsme si moc užili <3 a tou druhou výlet do Brna, o kterém jsem se vám už rozepsala (tady). 
QUOTE
A dnešní článek zakončím mým oblíbeným citátem pro tento měsíc... 
Jaký březen jste měli vy? A máte nějaký oblíbený produkt za tento měsíc, který byste mi doporučili na vyzkoušení? 
Já se s vámi pro dnešek loučím, čeká mě ještě nějaká práce, ale nejradši bych běhala někde venku, když vidím, jak je tam krásně, ale na to si ještě pár dní počkám... Tak si užijte první jarní sluníčko i za mě! 
pusu! -L



Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig