My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

20 věcí, které jsem se naučila za 20 let

Každé narozeniny jsou fajn příležitostí k rekapitulaci, a ty kulaté obzvlášť. Jak už víte, já tento týden slavím své 20. a jako každý rok v obodobí kolem svých narozenin hodně přemýšlím. Nad tím, co se za ten rok všechno stalo, jaký byl a jaký bude ten následující. Určitě všichni znáte formát "X věcí, co jsem se naučil za svých x let". Mně se tenhle formát moc líbí, myslím si, že je to jednak skvělý způsob ohlédnutí se a zároveň inspirace pro možná zlepšení, a to jak pro vás, tak pro mě. Tak pojďme na to... 
1. Žít teď a tady. 
Minulost nezměníme a budoucnost ovlivníme jedině tím, že začneme něco dělat v přítomnosti. 
2. To, co se má stát, se stane, a proč se to stalo, ukáže až čas.
3. Vystupovat se své komfortní zóny se vyplácí.
4. Nezapínej na to být vděčný za to, co máš.
5. Nejlepší investice je ta do zážitků a cestování.
6. Mamka má vždycky, ale fakt vždycky pravdu. (achjo :D)
7. Dělat chyby je lidské, proto si odpouštěj.
8. Nedělej něco, co tě ubíjí jen proto, že bys měl.
9. Je potřeba neuspět, abychom mohli uspět. 
10. Jak říká moje nejoblíbenější Sarah's day "act confident and noone will question you".
11. Na co myslíme, to si přitahujeme do života. 
12. Nikdy není pozdě začít si plnit své sny. 
13. Ranní ptáče dál doskáče. 
na tohle poslední rok ráno dost zapomínám, když mám vstávat
14. Tuk tě neudělá tlustým.
15. Pohyb je lepší než čokoláda. 
16. Nedrž si ve svém životě "toxické lidi".
17. Nikdy nikoho neber jako samozřejmost.
Každý vztah partnerský/přátelský/rodinný potřebuje péči. 
18. Buď svůj.
19. To, že něco dělají ostatní, neznamená, že to musíš dělat taky.
20. Užívej si život, máš jen jeden. 

A to by bylo pro dnešek ode mě všechno. Užívejte si krásný sluníčkový víkend, já ho zatím trávím v kuchyni přípravami na zítřejší oslavu.
S láskou, -L 

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig