My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Birthday party

U nás se tento víkend kromě Velikonoc slavily i moje dvacátiny. Měla to být původně jen taková menší rodinná oslava, ale nakonec se nás sešlo celkem dost a o to parádnější celý den byl. Zrovna v sobotu jsem řešila s babičkou, jak se to všechno s věkem mění, do té doby než je vám tak 10 let se všechno točí kolem vás, den trávíte tím, že se těšíte na hromadu dárků a doufáte, že tam bude vysněná panenka. S přibývajícím věkem víc a víc pomáháte a nakonec už ani neřešíte, jestli k obědu bude to, co nejvíc chutná vám, ale aby si co nejvíc poochutnali ostatní, aby se vám ten dvoupatrový dort, jehož tvorbou jste strávili možná 10 hodiny nezbortil jako domeček z karet, aby byli všichni spokojení a měli všeho dost. A tak celá oslava uteče mrknutím oka. Rozohdně tohle neberte jako stěžování, kdybych takhle mohla hostit a pečovat o svoje nejmilovanjěší každý víkend, vůbec bych se tomu nebránila a těch dortů bych nejradši upekla aspoň 10 denně, i když to jsou ty nezdravý, kterých bych se já sama ani nedotkla, opravdu mě pečení strašně moc baví a uklidňuje a jednou si chci otevřít (ne)cukrárnu!


Moje 20. narozeniny byly úžasné a stejně tak celý můj narozeninový týden. Mám štěstí, že mám kolem sebe tak úžasné lidi. 

Užijte si krásnou středu, já se akorát chystám do fitka a pak mě čekají pracovní povinnosti :-)
S láskou, -L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig