My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

5 from this week

Akorát sedím na cestě vlakem zpátky do Prahy a rekapituluji si předešlý týden. Nevím, jestli to bylo tím, že jeho pracovní část začínala až v úterý, nebo to bylo mým vytížením, ale zdá se mi, že utekl ještě rychleji než obvykle.
Velkou část mých dnů přestavuje práce, vlastně by se dalo říct, že v současné době mám 5 prací, z toho 4 z nich na denní bázi. Vzhledem k tomu, že teď nemusím tolik řešit školu, je fajn mít nějaké jiné povinnosti, ale jsou dny, kdy toho mám až nad hlavu a v duchu si nadávám, k čemu jsem se to zase upsala. Nicméně to-do list je mým nezbytným pomocníkem. Protože v tom množství věcí, které musím každý den udělat se občas ztrácím a takhle je mám hezky na očích a je to takový můj hancí motor. 
Počasí na zmrzku? Ano, ano, ano! Na chvilku jsem si dala pauzu od keto a jsem zase zpátky ve svém paleo-based režimu a moc jsem se těšila až si zase dám tuhle dobrotu. Neznám lepší dobře dostupnou zdravou zmrzku. Navíc na mě působí tak trochu nostalgicky, protože když jsem ještě chdila na střední (přijde mi to tak miliarda let zpátky) jsem si po každém náročném dní po cestě na vlak pro rawito zašla. 
O tom, že se chci dostat zpátky do nějakého cvičebního režimu jsem vám tu už psala. O tom, že se mi to moc nedařilo taky a jsem moc ráda, že se konečně můžu pochlubit tím, že se to tento týden konečně změnilo. Odhodlala jsem si a pořídila si program Natacha Oceane a nemůžu si ho vynachválit. Boží, boží, boží. A ještě víc boží je ten pocit po tréninku, většinou jsem upocená a sotva dýchám a to je pocit, který mi strašně moc chyběl. 
Sneak peek outfitu, který se snad brzy objeví na blogu a taky momentálně moje jediné oblíbené kalhoty. Řekněte mi prosím, že nejsem jediná, kdo nemá rád kalhoty a nemůže najít nějaké, ve kterých by se cítil aspoň trochu dobře. Já s tímhle bojuju už několik let a furt neúspěšně. Zítra se chystám na nákupy a kromě kalhot potřebuju ulovit i boty, což nebude o moc snazší, tak mi držte palce. 
A poslední fotka je můj dnešní oběd, který předčil má očekávání. Králičí hřbet v arašídovo limetové omáčce s troškou chilli a hromada zeleniny k tomu, abych měla pro jednou taky nějakou změnu. 

Já už budu za chviličku v Praze, tak využiju ještě poslední chvilku na cestě a sepíšu si cíle a úkoly na příští týden, bude toho asi zase dost. Tak se mějte krásně a zítra nový týden začněte jak nejlíp to půjde. 
xx -L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig