My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

1 MAY

Svátek práce jsme z velké části opravdu trávili prací a studiem, protože toho teď oba máme celkem dost. I tak jsme si na sebe ale našli chvilku a vyrazili na procházku hledat třešeň, kterou jsme nakonec stejně nenašli. Nakonec jsme si vybrali nějaký strom, řekli si, že to je třešeň a dali si pusu pod ním. Doufám, že neuschnu. Cestou jsme si zašli aspoň do WineFoodu, a i když tentokrát jen na rychlou kávu, byla to příjemná návštěva. Nejradši mám jejich cukrárnu. Sice už to bude nějaký ten pátek, co jsem si nějaký zákusek dala, ale jím očima. Každý zákusek je dokonalý, a tak se kochám, představuju si, kolik práce to všechno muselo dát a doufám, že to jednou taky zvládnu vykouzlit. Hlavní téma našeho dne bylo léto a cestování. Málem jsme spontáně koupili hned několik letenek. Doufám, že se na některé z míst, které jsme okukovali opravdu ještě letos podíváme, už jsme v Čechách nějak moc dlouho a cestování nás oba baví víc než dost. 
Vzpomínala jsem během dne taky na to, jak jsem přesně před rokem na 1. května dočítala Máj k maturitě a připravovala se na didakťák, který mi připadal jako ta njetěžší věc na světě, na kterou nás nikdo nepřipravil a zpětně bych si za to pěkně vynadala, ještě když vím, že jsem ve finále měla přes 90%. Další zkušenost, kterou jsem dokázala ocenit až po nástupu na vysokou školu, ale o tom zase někdy jindy. 


Dneska už je pátek a čeká nás další várka volna a v pondělí konečně další díl GOT, kdo se těší tak moc jako já? A jaké máte plány na víkend? 
Pusu -L




Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig