My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Notino haul

Taky vám to sluníčko hned dělá hezčí pondělí? Mně obzválšt, protože mám za sebou přednášku a cvika z matiky a nevím, kde mi z toho hlava stojí. Navíc mám ještě dneska nespočet úkolu na to-do listu a poravdě nic se mi dělat nechce. Kromě sluníčka jsem si ale dneska udělala radost i já sama, a to nákupem na Notino, kde jednou za čas, když mi nějaký z mých oblíbenců dojde, udělám trošku větší nákup, protože většinou přihodím ještě něco nového na vyzkoušení. A co jsem koupila tentokrát?
Asi nejdůležitější a zároven nějčastější věc, kterou na Notinu kupuju je vlasová kosmetika, na kterou hodně dbám od té doby, co jsem asi před rokem viděla jedno z videí od Terezy Vlasákové, a už bych si na nějaké delší používání šampon z drogerie nekoupila. Všechny produkty, které na vlasy používám jsou od značky Wella, která se mi na mé dlouhé a jemné vlasy osvědčila nejlíp (jak už jste z mých článků možná mohli vypozorovat).
 moje druhé balení tohoto spreje na ochranu před teplem, kromě ochrany má i trochu fixační efekt, což je pro mě super plus
 poprvé budu zkoušet tento šampon, v recenzích se psalo, že jemným vlasům dodá objem a nemastí je, tak jsem zvědavá, jetli to bude platit i pro ty moje :D
 tužidlo, protože ať dělám, co dělám, tak mi poslední dobou moc nechtějí drřet vlny
a tenhle kondicionér ode mě už určitě znáte
takový malý tip: pokud používáte masku, tak ji nanášejte vždy před kondicionérem!
Z pleťové a tělové kosmetiky tu mám tentokrát jen tři produkty, ještě mám z Notina taky bezedný peeling od Caudelie, který si nemůžu vynachválit :-)
 žádná novinka, ale pro mě jedna z mála pleťových vod, která mi na obličeji nenechává nepříjemný "film", chtěla bych zkusit nějakou novou, tak jestli máte nějaký tip, budu jedině ráda :-)
moje první balení tohohle krému, na který jsem slyšela samou chválu, tak jsem zvědavá, jestli teď pomůže i mojí rozbolavělé pleti
moc hezky voní a vypozorovala jsem, že ho na Notinu mají za lepší cenu :-)
Já jdu ještě vypočítat pár příkladů, tak pa!

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig