My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Mikulov

zámek v Mikulově
<3
výhled ze Svatého kopečku
náš kouzelný hotel
museli jsme vyrazit aspoň na menší výšlap
a zasloužená odměna, během jednoho týdne jsme spořádali tolik burgerů jako za celý rok ne :D

Ahoj všichni! Jak se máte? Jak si užíváte léto? Doufám, že nejlíp jak to jde. Nám korona situace trošku překazila plány a tak jsme toho zatím moc nepodnikli a nějaké větší cestování nás čeká až v září, kdy plánujeme další roadtrip, kam se vydáme tentokrát, vám ještě ale prozrazovat nebudu. 

Když jsem včera jela vlakem od rodičů za přítelem projížděla jsem fotky a objevila pár zapomentuých střípků z našeho prvního a zatím i posledního letního výletu. Vyrazili jsme do krásného wellness hotelu Volařík do Mikulova, kde jsme strávili pár dní jak odpočinkem, tak objevováním okolí a moc jsme si to užili. Jeden den jsme vyrazili i na kolech a ujeli pro mě neskutečných 60km!! a jelikož jsme neodhadli počasí, stihli jsme se během toho cyklovýletu taky pěkně spálit a já mám tak ještě teď vypálený cop na zádech :D. Krásná památka. 

Tak snad zase brzy, pa! 

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig