My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Saturday + mindset tip

Krásný sobotní večer!
Jak si užíváte víkend? My moc, je to totiž náš poslední před začátkem nového semestru. Ráno se mi teda vůbec nechtělo vstávat, protože jsem do noci pekla cupcakes na dnešní rodinnou oslavu, která nás čekala odpoledne. Budu vám sem muset dát recept, nebyly teda vůbec zdravý, ale byly moc dobrý a ani jejich příprava nebyla tak složitá. Začala jsem tím tak svůj měsíc plný pečení, protože teď v říjnu budu péct ještě minimálně 4 dorty, protože to u nás bude samá oslava. 
Mám pro vás ještě takový malý velký mindset tip. Pokud chcete posílit svojí vůli, zařaďte ledové sprchy. Nejen že to dokáže velké věci s vaší psychikou, ale má to i spoustu zdravotních benefitů. V budoucnu vám na tohle téma určitě připravím samostatný článek. Dneska vám o tom píšu, protože po oslavě jsme s Pájou a jeho rodiči vyrazili k nedaleké pískárně, kam se jeli všichni kromě mě (nemám tu s sebou plavky) otužit. A shodli jsme se na tom, že už jen ten pocit, který se dostaví po tom, co se překonáte a do ledové vody vlezete, je k nezaplacení.
Schválně to zkuste i vy, vyměnit jednou ve sprše teplou vodu za studenou a dejte mi vědět, jak vám pak bylo!
Přidávám jednu rozmazanou fotku z dnešní oslavy na rozloučenou, jdu si číst a spát, tak krásný zbytek víkendu. 
-L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig