My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

4 from lately #backinprague

Krásné sobotní ráno!
Jaké máte plány na víkend? Já za chvilku půjdu vařit dýňovou polévku, kterou na podzim úplně zbožňuju, odpoledne budu mít nejspíš pracovní a večer nás čeká rodinná oslava. Moc se těším na zítřek, kdy budeme trošku dolaďovat náš pražský byteček, kam už jsme se zase přesunuli a užívávme si našeho pražského života. Chtěla jsem sérii cestovatleských článků rozrazit nějakým z běžného života, než se tady objeví pár článků z Londýna. Většinu času teď věnujeme přípravě na školní rok, snažíme si zavést nějaké rutiny, abychom to pak měli všechno zase o něco snazší. Já mám rutiny moc ráda a myslím, že tu večerní máme už vychytanou moc hezky, akorát ta ranní se mi zatím moc nedaří. Chtěla bych nějak zařadit meditaci a jógu, tak na tom musím ještě zapracovat. Teď ale pojďme na fotky!
Hned den po našem příletu jsme vyrazili na Futureport, o kterém jsme se dozvěděli přes podcast Petra Máry. Mile nás překvapilo, že jsme měli jako studenti vstup zdarma a ušetřili tak 600 za jeden lístek. Akce to byla moc hezká, ale bylo vidět, že je ještě v začátku, protože některé věci nám přišly nedotažené. Jen mě mrzí, že jsme se nesvezli Teslou, to budeme muset napravit příští rok :D.
Stejně jako minulý rok i letos na podzim nás v Praze vítají nádherné západy slunce, které naprosto milujeme. 
Už se těším, až za týden zase konečně začne vycházet moje milované This is us. Nemám ráda, ty prodlevy mezi sériemi a ještě víc nesnáším season breaks. Přes léto nám došly seriály, co by nás bavily, a tak jsme začali dohánět moje filomvé resty, (a že jich je) tady jsme zrovna koukali na Kigsmany, což byla strašná sranda. Momentálně jsou naší závislostí ale Peaky Blinders, a to tak moc, že se během dne několikrát přistihnu, jak si přeříkávám hlášky #bytheorderofthefuckingpeakyblinders! Jestli hledáte seriál, tak tnehle určitě zkuste a dejte mu aspoň jednu sérii. 
A jako poslední mám pro vás foodie tip. Dm má poslední dobou samé skvělé novinky, já jsem při poslední návštěvě ukořistila tyto produkty a všechny mi chutnaly moc. Co na fotce chybí je komboucha, kterou si v Dm kupuju poslední dobou skoro ob den a myslím, že se u mě začíná rozvíjet další závislost. 
Užijte se víkend a dejte mi vědět, na jakém seriálu právě teď ujíždíte vy!
Pusu - L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig