My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

London baby

Kdybyste se mě ještě před 3 lety zeptali, jak vidím svojí budoucnost, řekla bych, že nevím, ale že určitě budu žít v Anglii, v Londýně. Dneska se musím smát, když na to vzpomínám, protože od tý doby se toho tolik změnilo a mě nepřijde, že to jsou 3 roky ale minimálně 10. Pořád ale platí, že Londýn je moje 1./2. nejoblíbenější město (ještě jsem se nerozhodla, jestli se mi náhodou nelíbí víc Řím, který jsme navštívili minulý rok). Tak jako tak jsem neskutečně jásala, když jsem od přítele k 20. narozeninám dostalal letenky právě sem. Už když jsme si s Pájou začínali, tak jsem mu slíbila, že mu jednou budu v Londýně dělat soukromého průvdce (tady jsem se popravdě trošku přecenila) a že si díky mě Londýn zamiluje stejně jako já. Nevím, jestli jsem aspoň druhou část svého slibu splnila, ale myslím, že jsme si náš poslední výlet letošního léta užili tak jako tak. Dneska vás vezmu aspoň takhle zpětně s námi. 
Takže co jsme v Londýně dělali? 
Navštívili jsme ty nejznámější místa jako jako Westminster, který mě tentokrát tak trochu  zklamal, protože celý parlament je pod lešením, takže jestli doufáte, že nasajete pořádnou londýnskou atmosféru právě tady při kochání se parlamentem, tak máte jako já smůlu. 
Brouzdali jsme uličkami Soho a China Townu...
kde jsme nemohli vynechat ani nejbarevnější místo Londýna - Neal's Yard
Když jsme první den po příletu zkoušeli anglickou snídani, ani jsme netušili, že si ji tak moc zamilujem a budem na ní chodit každý den.
Dalším ikonickým místem, které jsme nevštívili byl Tower Bridge, který mi aspoň trochu ten Westminster vynahradil. 
Oslavili jsme rok a půl <3
Procházeli jsme se podél řeky a uživali si výhledy na moderní Londýn.
A pár hodin jsme strávili i na Oxford Street, kterou jsme si museli rozložit do více dní, protože jinak by nás z těch davů lidí asi trefilo :D
Na co jsme se moc těšili byla jedna z prvních čistě low-carb kaváren v Evropě. Jmenuje se Yummzy a najdete ji v Greenwich. Určitě vám doporučujeme dát si Maple Pecan Muffin, ten byl luxusní!

Taky jsme ještě vypili sposutu kafe, poflakovali se po Hyde Parku, povídali si od rána do večera, byli se v místním sport baru kouakt na UFC (nějak jsem Pájovi tu Oxford Street vynahradit musela),  koukali na seriál s pořádnou anglickou atmosférou - Peaky Blinders a užívali si, že jsme spolu. 
Krásný začátek týdne!
-L


Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig