My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

2 outfits from London

sako - Reserved, top - H&M, kalhoty - Topshop, boty - Aldo, kabelka - mango
Já a londýnský počasí jsme kapitola sama o sobě. Za všechny moje 4 návštevy se mi ještě nepovedlo mít s sebou to správný oblečení a i když jsem na to letos myslela, tak jsem to zase nedomyslela. Předpověď nám sice ukazovala krásných 20 stupňů - na cestování úplně ideální, co jsem ale nevzala v potaz byl studený londýnský vítr, a tak jsem náš první den v sukni docela promrzla. Všechno zlý je ale pro něco dobrý a já jsem měla aspoň důvod jít si koupit kalhoty. Nakupování miluju, ale nakupování kalhot nenávidím víc než cokoliv jinýho (věřím, že spoustu z vás to má stejně :D). Moje kamarádka už mi dlouhou dobu básnila o jejích džínách z Topshopu, takže mi bylo jasné, že dojdu zkusit štěstí právě tam, když nám ten pražský zrušili. Můžu vám říct, že kalhoty z jinýho obchodu už taky nechci a dokonce i ty davy na Oxford Street mi za to stály!
Dneska pro vás mám ukázku svých dvou oblíbených jednoduchých outfitů. Jak jste z fotek asi poznali jedním z mých nejoblíbenějších kousků jsou saka, protože se dají nekonečně kombinovat a i jednoduchý outfit vždycky trošku ozvláštní. Navíc jsou podle mě jako dělaný jak pro londýnský, tak obecně podzimní počasí. Takže se tady určitě ještě objeví. 
sako - Zara, top - Zara, kalhoty - H&M, boty - Aldo

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig