My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Our day

 naše anglická snídaně
 Relax Ladronka, jedno z nejvíc hyggelig míst
 oběd v Grosseto, dýňová polévka a salát
Krásný čtvrtek! Jaký máte týden? Já zatím celkem fajn, až na to, že jsem nastydlá teda. Naštěstí teď dva dny skoro nemám školu, což mi připomnělo, že dneska večer mě čeká jeden předmět, na který jsem skoro zapomněla, haha. Je vidět, že jsem půlroku do školy nechodila a asi si budu muset zase zvyknout, achjo :D. Předtím než ale tohle školní šílenství zase vybuchlo, udělali jsme si s Pájou náš den. Den, plný toho, co máme rádi. Původní plán byl začít snídaní v Myšákovi, kam už se strašně dlouho chci podívat, ale nakonec se nám ani jednomu nechtělo do sebe cpát cukr a lepek, a tak jsme si udělali doma naší milovanou anglickou snídani. Na dopoledne jsme pak měli zamluvenou privátní saunu - Relax Ladronka, kam chodíme moc rádi vlastně vždycky, když máme příležitost se za něco odměnit. Je to jedno z nejvíc hygge míst, co znám, takže pro podzim a zimu úplně ideální. Po sauně jsme skočili na oběd do Grosseta, kam rádi chodíme jak na něco zdravějšího, tak na pizzu. Tentokrát vyhrála hlava a zvolili jsme zdravější varianty - já měla dýňovou polívku a caesar salát a Pája nějaké maso. Moc jsme si pochutnali jako vždycky! Na programu jsme měli ještě zařízení lítačky a pak jen cvíčo ve fitku. Poslední dobou si cvičení fakt užívám a po dlouhé době cítím, že mě zase moc baví. Možná je to tím, že se pak 3 dny nemůžu hnout, a tak poznám, že jsem si fakt mákla :D. Náš den jsme zakončili hezky doma s kokosovou kaší a This is us, který konečně zase začalo vycházet. Jinak máme teď takvou seriálovou krizi. Takže pokud máte nějaký tipy, budu jedině ráda, když se podělíte..
Krásný zbytek dne!
-L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig