My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

8th May

I když dnešní den nezačal zrovna pohádkově, protože jsem se ráno vzbudila s neskutečnou bolestí břicha a v jednu chvíli jsem si opravdu myslela, že budu muset všechny mé dnešní plány zrušit a den budu trávit v posteli, nakonec se z toho vyklubal moc fajn den a jediné, co jsem opravdu musela zrušit, byla návštěva fitka (malá rada pro vás, vždycky poslouchejte hlavně svoje tělo). 
A čím byl dnešní den tak speciální? Měla jsem návštěvu. Přijela mě navštívit maminka s babičkou, kromě toho, že už se nám stýskalo, mi taky přivezly kytičky, které jsem dostala k narozeninám, a tak to u nás teď tak trochu vypadá jako v květinářství (promiň Pájo <3). 
Nejdřív jsem měla v plánu něco přichystat sama, ale jednak mi dnešní ráno moc nehrálo do karet a taky mi nedošlo, že dneska jen tak někde něco nekoupím. Vyrazily jsme tedy do kavárny a nejdřív jsem myslela, že skončíme ve Winefoodu jako vždy, ale nakonec jsme se rozhodly pro změnu a já vybrala kavárnu Smetanaq, kterou máme od nás tak akorát v procházkové vzdálensoti a to krásné počasí se prostě muselo využít. 



Co mě opravdu překvapilo, byla velikost kavárny a taky její atmosféra, byla to má první návštěva a myslím, že jsem našla svou novou oblíbenou pracovně studijní zašívárnu. A co mě překvapilo ještě víc, byl fakt, že bych se tu dokonce dokázala najíst, a to jako někdo, kdo praktikuje keto, jen tak někde bohužel říct nemůžu. Mamka s babičkou byly taky nadšené, dortíky ohodnotily na 1*, hlavně malinový cheesecake udělal na mamku opravdu dojem. 


Já jsem už tradičně zůstala jen u kávy a dala jsem si rovnou 2, protože ledové capuccino bylo opravdu maličké. 


<3
Doufám, že jste si dnešního volna užili na maximum tak jako já. 
Mějte se krásně.
-L
btw už máte vymyšleno, čím obdarujete v neděli maminky?

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig