My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

W/O


Upocená, rudá jako rajče, nenamalovaná, vyřízená s tepovkou vyhouplou do nebes. Tak přesně takhle nějak se teď cítím skoro po každém tréninku. Dnes zahajuji poslední trénink 1. poloviny programu od Natacha Oceane, a tak jsem si řekla, že vám napíšu, jak se cítím. Ale nejdřív se podíváme zpátky do minolosti na to, jak jsem to měla se cvičením dřív. 
Víc pohybu jsem začala mít cca ve svých 16 letech. Jelikož pocházím z malého města, většinou jsem cvičila doma, ze začátku buď podle Youtube, nebo nějakého programu (můj asi úplně první byl od Jillian Michaels a myslím, že jsem párkrát odcvičila i Bikini body guide od Kayla Itsines) a taky jsem docela dost běhala. S příchodem maturity jsem se cvičením a hlavně s běháním dost polevila. Když jsme se přestěhovali do Prahy, začala jsem pravidelně chodit do fitka a ze začátku to nebyla žádná sláva, cvičila jsem hlavně s vlastní vahou a trošku na strojích (čehož zpětně opravdu lituju). Pak přišlo super období, kdy jsme začali chodit s Pájou cvičit společně a mě se nikdy s nikým necvičilo líp, nejen, že jsme si našli čas jeden na druhého a byli spolu, ale důležitý je taky zmínit, že Pája podle mě cvičení rozumí líp než kdokoliv jiný. Teď na tohle obodbí můžu jen vzpomínat, protože s koncem semestru a začátkem zkouškového na tohle můj milovaný medik nemá čas (už aby bylo léto). 
Nicméně v době, kdy jsem začala zase cvičit sama, jsem se tak trochu vrátila do podzimu a moc mi ty tréninky nedávaly. Natachu sleduju už pěkných pár let a je pro mě svým způsobem vzorem, takže když vydala svůj nový guide v době mých narozenin, neváhala jsem a koupila dárek sama sobě. A nemohla jsem udělat líp. Od prvního tréninku jsem věděla, že je to přesně to, co potřebuju. Tréninky jsou rozmanitý a hodně se liší, týdně máte 1x lower body, 1x upper body + HIIT, 2x whole body a 1x HIIT a v každém tréninku na vás čeká hned několik nových cviků. Klasický trénink vychází na 50-60 minut a HIIT na 20 a věřte mi, stačí to. Pokaždé odcházím s pocitem, že jsem tomu dala všechno, protože ono to s tímto programem asi ani jinak nejde. 

Já teď ještě pravidelně zařazuju před začátkem cvičení běh, ale o tom vám povím zase příště. Měla bych se jít aspoň chvilku učit, protože za chvilku začnu vařit a jdeme koukat na poslední díl GOT. Tak se mějte krásně. 

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig