My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Thu 21/3

Krásný čtvteční večer vám přeju! Dneska jsem si udělala takový pohodovější den. Ráno jsem si připspala (čtěte vstala jsem v půl sedmé místo budíčka na půl pátou), jako každé ráno i to dnešní jsem začala prací. Nicméně, už hodně dlouhou dobu jsem se chystala na nákupy a dneska na ně konečně přišel  ten správný čas. Slovem nákupy myslím skočit se podívat do Zary, protože to většinou stačí a bylo tomu tak i dnes. Až mě samotnou překvapilo, kolik krásných kousků mě v Zaře dneska zaujalo. Na plné čáře tedy vyhrálo tohle sáčko, které bylo láska na první pohled. 


Co na něj říkáte? 

Kromě něj jsem si odnesla ještě pár kousků a už se moc těším až vám je ukážu v nějakém outfitu. Teď ještě musím sehnat boty a kabelku, to bude teprve oříšek. 
Po nákupech jsem skočila na ryhclovku do fitka, kde jsem odjela jen HIIT a bříško, odpoledne jsem měla už zase pracovní. Zpříjemnila jsem si ho menším dezertíkem po obědě, což mě přivádí k tomu, že jsem dnes ve zdravé výživě objevila čistý nedoslazovaný mandlový jogurt, který by nestál víc než 100 Kč. Musela jsem ho hned zkusit a po prvním ochutnání moje nadšení trochu opadlo, protože chuťově to nebyla žádná slává, duchutila jsem si ho Vegan blendem a pak už se to dalo. Ještě mají od stejné zančky kokosový, tak zkusím i ten, doufám, že bude aspoň o něco lepší! 

madlový jogurt + vegan blend + kešu máslo + mandlové máslo + mražené ovoce
tip pro vás! nejlepší mražené ovoce mají 1000% v Lidlu, zkuste! 
Je čtvrtek, a to u nás doma znamená lívancový den. Teď už jsme po večeři a stihli jsme dokoukat předposlední díl GOT, nemůžu uvěřit, že jsem během 3 měsíců tomuhle seriálu tak propadla a nevím jak to do poloviny dubna vydržím. Teď musím dodělat ještě nějaké věci do práce, pak mě čeká balení, prptože zítra vyrážím domů k rodičům a v sobotu jedeme na výlet do Brna, jak už jste si mohli u mě na instagramu přečíst. 
Tak dobrou noc! xx 

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig