My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

ONE DAY IN BRNO

Krásné nedělní ráno! Je akorát něco málo po 7 a já už sedím ve vlaku na cestě z Brna do Prahy. V Brně jsem byla na takovém mini výletě s mamkou, který i přesto, že byl naplánovaný na poslední chvíli, nemohl dopadnout lépe. 
Včera jsme vyrazily brzy ráno a do Brna tak přijeli kolem 8. hodiny. Naše první kroky vedly na snídani do My kitchen, kde jsme neodolaly jejich vyhlášené pohankové palačince. Já měla verzi s arašídovým máslem, banánem a čokoládou, mamka měla tu s kokosovým máslem a lesním ovocem. Nevím, která byla lepší, ale vím jistě, že se sem na ně při své další návštěvě Brna určitě vrátím. 

i teď při psaní tohoto článku se mi sbíhají sliny 
Zbytek dopoledne jsme strávily procházením centra města, jednak jsme měli ubytování až od 14:00 a také to byla pro nás obě první návštěva Brna, takže jsme byly opravodvými turisty. 

Jako první jsme zavítaly na Petrov
 kde jsme se kochaly krásnými vyhlídkami
a Katedrálou svatých Petra a Pavla 

Následoval výšlap na Špilberk
Zpáteční cestu jsme vzaly přes nákupní třídu a jak už to tak bývá zašly i do pár obchodů a nakonec jsme dorazily na Zelný trh, kde jsme měli i náš hotel, tak jsme se v rychlosti ubytovaly a vyrazily ještě na jedno rychlé kafe do Skogu. 


Vstávaly jsme před 4  a nachodily něco přes 13km, takže po kávě jsme si skočily na chvilku oddáchnout a večer nás čekalo kino. Koupily jsme si lístky na film Ženy v běhu a můžu vám říct, že jsem asi ještě nezažila, aby se celý sál tak moc smál. Film je opravdu úžasný a věřím, že každá z nás se v nejedné scéně najde. 
Při naší procházce Brnem, jsme objevily steakovou restauraci Let's steaking a zakončily tak náš výlet výborným jídlem. 


Já už jsem skoro v Praze, tak se s vámi pro dnešek loučím. Teď mě čeká několikahodinové pracovní školení a odpoledně budu dohánět resty a taky bych chtěla jít po dlouhé době běhat, tak jsem na sebe zvědavá...
Jaký jste měli víkend vy? Mějte se krásně.
xx -L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig