My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Weekend #throwback

Tento článek jsem v pondělí zapomněla vydat, tak máte aspoň takový throwback. 

na takové krásné západy občas od nás z bytu koukáme, tohle je zrovna ten včerejší :-)

Můj víkend byl obyčejný, ale i přesto moc fajn. Musím říct, že jsem se nenudila, měla jsem dost práce, nějaké to učení, taky jsem strávila dost času v kuchyni a ráno jsem začinala už klasicky ve fitku. Dokončila jsem 2. týden z programu CUT. reload a jsem nadšená. Všechny tréninky mě zatím bavili a po některých jsem byla opravdu mrtvá. Těším se až začnu vidět nějaké výsledky, věřím, že po téhle makačce přijdou určitě a nemyslím tím ty na postavě, ale spíš ty na fyzičce a výkonu. Což mě přivádí k tomu, že mě ohromě namotivovali maratonci, kteří běželi i kolem našeho domu a od včerejšího rána si tak pohrávám s myšlenkou, jestli bych to taky někdy mohla dokázat. Zatím to tak opravdu nevypadá a běh je rozhodně mojí nejslabší stránkou, ale na druhou stranu je to rozhodně něco v čem se chci opravdu zlepšit, protože mít tepovku 190 při rychlosti 12 km/h to vážně sucks. 


Taky u mě asi znovu přišlo období vyhýbání se mléčným výrobkům, s kterými mám takový love&hate relationship. Chuťově je mám ráda a na keto stravování se občas hodí si je dát, na druhou stranu nevidím důvod, proč jíst mateřské mléko nějakého jiného savce. Tak se to ve mě občas všechno dost pere. Nicméně hlavní důvod, proč je teď začínám znovu omezovat je ten, že se mi extrémně zhoršila pleť a ze zkušenosti vím, že mi vyřazení mléčných produktů pomůže, takže po pár týdnech s tvarohem se vracím k mému milovanému chia puddingu s kokosovým mlékem. 


Jsme velkými milovníky indické kuchyně, ale i tak by mě ještě před rokem neapadlo, že si ji jednou budu vařit i doma. Vždycky mi příprava indických jídel připadala jako příprava nějakých lektvarů, protože tolik koření, kterého se musí použít... :D A druhý důvod, proč jsem indickou doma nedělala, byl ten, že jsem dlouho nemohla najít žádný pořádný recept, nebo se všechny recepty tak moc lišily, že jsem nevěděla, jaký vybrat a jestli to bude ta indická, na kterou jsme zvyklí (už jsme jich vyzkoušeli dost a tu opravdu nej mají v Jindřichově Hradci, s těmi z Prahy se moc nedá srovnávat, nebo jsme v Praze byli pro změnu jen na opravdu špatných, kde mají vaší oblíbenou indickou?). Teď už mám ve svém kuchařském repertoáru indická jídla hned 2, to první - Butter chicken, které dělám podle cukrfree.cz, musím vařit vždy, když přijedu k našim. Naší aktuální novinkou je palak. Recept jsem si tentokrát poskládala sama podle různých videí na Youtube a chutná nám moc. Chtěli byste recept? Nicméně tady jsem připravovala Palak dopředu, protože v pondělí nás čeká nový díl GOT a nechtěli jsme ztrácet čas přípravou jídla. 

To je ode mě pro dnešek vše. Doufám, že jste si víkendu užili! 


Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig