My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Monaco throw back

Krásnou neděli! Dneska jsem se probudila s cestovatelskou náladou, a proto, že ještě nějakou dobu budu moct cestovat leda tak prstem po mapě, projížděla jsem aspoň fotky z minulého léta, kdy jsem toho cestování stihla poměrně dost. Jednou z destinací, které jsem navštívala bylo Monako a byla to pro mě určitě jedna z nejcennějších cest. Jak asi víte, Monako se neřadí mezi nejdostupnější země, a to jak z dopravního, tak z finančního hlediska. Já bych tuhle krásnou zemi určitě ještě pár let nenavštívila, kdyby nebylo naší úžasné paní španělštinářky, která nám tuhle cestu zprostředkovala v září po naší maturitě. 



Monaku se neříká město luxusu jen tak, opravdu všude narážíte na obchody s luxusním zbožím, yachty a i ceny v restauracích a kavárnách tu dosahují astronomických částek. Proto, jestli nemáte stejně jako já neomezený budget, určitě doporučuju si s sebou vzít k zakousnutí něco vlastního, zajít tu do řetězcového supermarketu a na kafe si skočit do Starbucks, které najdete hned v centru. 


Nebo můžete zkusit štěstí a zkusit vyhrát v casinu Monte Carlo, které rozhodně nesmíte vynechat, a  věířím, že kdybyste tu vyhráli, tak rázem váš budget bude na hodně dlouho neomezený a možná si odvezete i nějakou tu yachtu.

Monaco je rozdělené na několik částí a kromě již zmíněného Monte Carlo za návštěvu rozhodně stojí i čtvrť Monaco-Ville. 


Jaké máte plány na letošní léto vy? Nás čeká jeden dvoutýdenní roadtrip, Londýn a možná ještě nějakou destinaci přihodíme :-) už aby to bylo! 
Krásnou neděli! 

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig