My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Birthday


V půlnoci zvoní budík a přítel mě budí se slovy všechno nejlepší ty moje dvacítko. Ten moment si vybavuji, ale nejsem si jistá, jestli jsem vůbec poděkovala, nebo hned zase usnula, ale když jsem si na to vzpomněla ráno, udělalo mi to i zpětně radost velikou. Sotva jsem koukla na mobil už na mě čekalo několik krásných zpráv od mé milované rodiny, které mi už tak krásné ráno ještě zpříjemnily. Nicméně bylo pondělí a povinnosti nepočkají, takže velkou část dne jsem trávila pracovně a školně. Byla jsem poprvé v nové práci, ze které jsem zatím opravdu nadšená. Další zlomový bod mých narozenin byl ve 14:30, kdy mi taťka volal, že teď už je to přesně 20 let, co jsem přišla na svět. 20 let, které utekly jako voda.

Když jsem konečně kolem páté hodiny po úmorné hodině ekonomie vyrazila domů, nevěděla jsem, co mě tam čeká. Měla jsem v plánu připravit nám narozeninovou večeři - lívance, protože přítel se musel zdržet ve škole. 
Zabouchla jsem dveře a v tu chvíli začalo hrát Happy birthday a já nejdřív chvilku váhala, jestli mi něco nehraje ve sluchátkách, ale stačilo udělat dva kroky, abych věděla, že tomu tak není, do očí mi vyhrkly slzy a nevěřila jsem tomu, co vidím
můj nejbáječnější kluk a to nejkrášsnější narozeninové překvapení
Slova asi nedokážou vystihnout mé pocity v ten moment, jen my dva, láska a štěstí. 
Dostala jsem nádherné dárky: kouzelnou kytičku, můj neoblíbenější dort Myrawník z Myraw café, vstupenky na koncert Eda a letenky do mého nejoblíbenějšího města, už se moc těším, až vám budu psát články z Londýna. 
Zbytek dne jsme strávili sledováním nového dílu GOT a pojídáním lívanců a dortíku. Večer mi přišlo ještě jedno překvapení, a to ve chvíli, kdy zazvonil kurýr a přivezl mi další nádhernou kytičku, tentokrát od rodičů <3. 
Celé své narozeniny jsem si neskutečně moc užila, za všechno ještě jednou z celého srdíčka děkuju Tobě Pájo (vím, že to budeš číst) a jedno oborvské děkuju posílám celé své rodině a všem, kdo si na mě vzpomněli. V neděli mě čeká ještě jedna rodinná oslava, na kterou se už teď moc těším. 
To by pro dnešek ode mě bylo všechno, přeju vám krásný zbytek dne..
S láskou -L 

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig