My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Back on track

Včera jsem konečně dobrala poslední antibiotika, a proto se snad už oficiálně můžu vrátit k mému milovanému cvičení. I když jsem se rozhodla, že to tento týden vezmu ještě volněji, přece jen nesotjím o to, abych s angínou příští týden ležela znovu, ještě když mám narozeniny. 
Jak to tedy tento týden udělám?
Pondělí:
hot jóga 
Úterý: 
lehčí workout na nohy 
Středa: 
hot jóga + hiit & abs
Čtvrtek:
lehčí trénink zaměřený na hořejšek
Pátek: 
hot jóga
Víkend: 
to se ještě uvidí :-)
A jak to vidím do budoucna? 
Ve fitku se stále hledám a moc se mi líbí styl britské youtuberky Natacha Oceane, proto bych si ráda pořídila její fitness program a od příštího týdne s ním začala. Hot jóga mě po první lekci opravdu nadchla a ráda bych chodila aspoň 2x týdně a v neposlední řadě bych chtěla zařadit běh, který jsem poslední dva roky dost zanedbávala a tepovka mi lítá do nebes jen se rozběhnu. Jinak bych každý den chtěla mít nachozeno minimálně 10 000 kroků, ideálně 10km. 
Tak mi držte palce, ať to jde podle plánu :-)
Já teď po dopsání tohoto článku půjdu připravit příteli pistáciovou zmrzku, udělám něco málo do školy a půjdu pracovat! 
Mějte krásný slunečný den a zase zítra, pa 



Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig