My equation of happiness is blog of a Czech girl documenting her life.

Hello April

English version below
Rok se s rokem sešel a je tu zase duben, pro mě jeden z nejoblíbenějších a taky hlavně hodně rekapitulujících měsíců, protože s polovinou dubna budu zase o rok starší. Letos to bude ještě umocněné tím, že mi bude mých prvních cet. Vsadím se ale, že ještě minimálně půl roku se budu plést a všem říkat, že mi je devatenáct... 
Jak už jsem psala nemoc mi hodně nerušila mé plány a na víc než týden mě vyřadila z provozu, i když se cítím lépe, tak se zadýchám jen když vyjdu jedny schody. Už mi opravdu hodně chybí cvičení, se začátkem dubna jsem měla v plánu začít zase pravidelně běhat venku a taky jsem si chtěla koupit porogram od mé nejoblíbenější Natacha Oceane. Znáte? Jestli vás baví funkční tréninky, tak se uričtě podívejte na její instagram. Já se do toho opřu zase až po mých narozeninách, ale od příštího týdne, kdy v pondělí doberu antibiotika, bych po dlouhé době chtěla zkusit zase jógu. Dlouho jsem se k ní nemohla dokopat a teď to vypadá jako ideální příležitost, tak jsem na sebe zvědavá...
Co jsem ještě tady na blogu nezmínila je, že budu měnit školu. Pro ty z vás, co to nevědí, tak jsem momentálně studetnkou obecné matematiky na MFF a po 1. semestru mi došlo, že to nebude škola pro mě. S angínou jsem byla psát SCIA a k mému velkému překvapení to vypadá, že výsledek by mi měl stačit na to, abych se na svou budoucí alma mater dostala. Každopádně to pro mě teď znamená, že školu nemusím tolik hrotit a po dlouhé době mám čas na to, vzdělávat se v oblastech, které mě opravdu baví a zajímají. Je to pro mě opravdu nezvyk a o to víc si to užívám. 
Máte nějaké speciální plány na duben? Dejte mi vědět!
 S láskou, -L
-------------------
April is definitely one of my favorite months of the year but also the one, when I reflect on the previous year the most as my birthday takes place. This year I'll probably do it even more as I won't be a teenager in two weeks. It's really weird to be twenty, I'll have to get used to it. 
If you follow me on my Instagram, you have noticed, that I have been sick and cannot do a lot, I mean physically. I breath heavily only after taking stairs. I wanted to start running and also try the Natacha Oceane program with the beginning of April but I'll have to wait at least one week to do so. However, I can't imagine not doing anything next week and thus I've decided to go to some yoga classes and I really look forward to, I think it will be my first real yoga class ever. 
I should also mention that I've decided to change school as I realised that general mathematics is not something I would particularly enjoy. I've already successfully passed the entrance exams for my future alma mater. Therefore, I don't have to stress that match about school right now and I can devote my time to studying something I actually like. It feels really good. 
Do you have any special plans for April? Let me know! 
Love, -L

Žádné komentáře

Okomentovat

Professional Blog Designs by pipdig